İyi akşamlar. Kızım 16 aylık ilk başta bi hırıltı hissettim nefes alışında doktora götürdüm doktor geniz akıntısı var hava yap ve burnunu temizle dedi bir de burun spreyi verdi. Ateşi 2-3 gün 37 38 de seyretti. Sonra ateşi de bitti ve öksürük başladı. 3 gündür de öksürükle beraber kusuyor. Günde bir kez oluyordu. Bu akşam 4 saat arayla 2 kez kustu ve endişelendim. Tecrübelerinizi yazar mısınız