cokbilmismom forumgurmesi olmaz bence ya büyük gelirse değişirsiniz suan benim ki 24 bile giyebilir çünkü bu sıkamaya başladı ayakları biraz büyük
Rabiiul tgcyi teşekkür ederim , bende tekrar vicco almak istemiyorum o yüzden post açtım Adidas var evde ama artık oda küçük geliyor viccoya nazaran daha ağır pek giymek istemedi onu
tgcyi Rabiiul daha yumusak esnek tabanli spor ayakkabilarada var eger agir giymek istemiyosa magazadan bakmak daha mantikli, biz ayak yapisi geregi mecburen magazalardan bakiyoruz dilerseniz oyle bakin sizde
nadidelifora Rabiiul en alt sağ köşedeki gibi ayakkabılar çok rahat tabanlı. Katlanıyor ve bebekler çok rahat ediyor. Bende sadece ilk adım ayakkabısını vicco aldım. Sonrakiler hep Nike. Rahatlık açısından Nike daha güzel adidastan. Adidas tabanları daha sert.