Bugün parkta bir çocuk gözüne kum atmış, eve geldik saatler sonra göz irin akıntısı akıntısı yoğunlaşmaya başladı. Göz damlası aldırdım gğç bela 1 damla damlattırdı. Sonra uyudu ara ara kontrol ediyorum çok fena akıyor sabah kesin kirpikler yapışacak gece gece de temizletmiyor napacağımı şaşırdım sabah okulu vardı büyük ihtimal göndermeyecem gitmeyeceğine de çığlık kıyamet olacak okulu çok seviyor ben bu göz intihabı için ne yapabilirim eczanedeki hanım kortizomlu damla verdi daha ilk doz damlattık bu bıraz sürece artı rahatlatıcı birşeyler tavsiye edebileceğiniz birşey var mı ? Bu durum beni şuan epey endişelendi stres oldum.