ruhsagligi dico_y çok karşı gereksiz bulan biri olarak altus aldım ısı pompalı çok memnunum 🤣🙄ama kıyafet çekiyor mu bilemedim… Zaten abisinin arkasında kardeşi var yıpranmadan ona kalıyor diye dert etmedim.
Kocamdaaakocammm dico_y Arcelik kullanıyorum 5 aydır çok güzel hiç çekme yaşamadım eşimin pantolonlarini falan da atiyorum hic çekmedi Eltimde bosch var ama pantolonları falan hep cekmisti
sinemslv Hoover kullanıyorum ve herşeyi koy programında kurutuyorum hiç çekme yapmadı. Alacağınız markanın ısı pompalı olmasına dikkat edin yeter.