Hanımlar bebeğim 1 hafta sonra 2 aylık olacak gazlı bir bebek gazını kendisi çıkartabiliyor bazen destekle çıkartabiliyor sürekli ıkınıyor bu durumda ama 1 haftadır kakasını çoook zor yapıyor yani gazını çıkartsa bile kakasını yapana kadar asla rahatlamıyor kakasını yaptıktan sonra rahatlıyor ve öyle ıkınmayı bırakıp rahatça uykuya dalamıyor yoksa uyku gözünden akmasına rağmen çocuk kakasını yapamadığı için uyuyamıyor sabahtan ıkınmaya başladıysa kakası için en erken gece ya da akşam üstü anca yapabiliyor. Sadece anne sütüyle besleniyor biliyorum anne sütü alan bebekler 5-6 gün kaka yapmasa bile normal ama kakasını yapamadığı için aşırı huzursuz oluyor ve 7/24 ıkınıyor. Nurse harveys ve biagaia probiyotik kullanıyoruz. Kakasını yapabilmesi için ne yapabilirim