
Adetim 3 gün gecikti dün test yaptım hiçbir şey yoktu bugün de böyle çok hafif silik bir çizgi gördüm gibi oldu var mı sizce? belli olsun diye biraz oynadım fotoğrafla.
Bu arada 6 ay önce düşük yaptım. onu da böyle çok silik çizgi ile adet günü öğrenmiştim o yüzden biraz korktum yine aynı şeyleri yaşar mıyım diye :( daha belirgin olması gerekmez miydi varsa