ggrqnitt nazlimom_ ediyor ben birkaç sene gitmiştim acayip rahatlatıyordu ama sadece spor değil beslenme ve yaşam tarzını da değiştirmek lazım.
Asyaveannesi04 nazlimom_ Ben gidiyordum ve çok iyi geliyordu şimdi hamileyim ara verdim doğumdan sonra tekrar devam edeceğim
hunilimomy nazlimom_ beslenme ve yaşam tarzını da düzenleyince cok faydasını görüyorsunuz gecen sene gidiyordum ne ağrım kalmıştı ara verip duzeni de boyunca sar başa oldu maalesef ki
mamacitaa_ benim suan giden arkadaşlarım var, ama ardından hemen yemek ya da tatlıya gidiyorlar bence fayda sıfır dikkat etmedikçe. Bilemedim 🤷🏻♀️