Ön iki damağı hafif şiş 1 haftadır ama sol azı dişi damağı 2 gündür daha çok şişti doktoruna yazdım az önce ama yarın anca dönüş yapar geceleri çok huysuz gündüz yine oyun falan oynatıp oyalanıyor unutuyor sanırım sizce ön iki dişi ve azı dişi ne durumda anlayan var mı ?!
