Son üç gündür aşırı gaz problemi yaşıyoruz 22 günlüğüz ağlamaları durmuyor her gün gece max 1 saat uyutuyor bizi ayakta geçiriyoruz geceleri inlemeli ağlamalar ama doktora gittik ultrason çekildi bagırsakları gaz dolu öyle ki doktor görünmüyor resmen organ dedi gaz damlası kullanıyoruz ama doktor fitil de verdi dün gece kullandık çok şükür kullandıktan sonra uyudu gözüne uyku girdi sanırım sancısını aldı ne yapsak çözüm bulamıyoruz 😢