arzusssss Merhaba anneler. 7 ay oldum doğum yapalı. 4.ayda ilk reglim geldi sonra iki ay daha regl oldum ama bu ay gelmedi normal midir acaba üç ay olup sonra yine gelmemesi yaşayan oldu mu acaba