Anneler selam kızım üç aylık ve son ay hem Covid hem RSV geçiriyor Covid tam bitti iki gün iyiydi sonra RSV’ye yakalandı her şeyi başa sardık ilk iki ay çok güzel kilo olan bir bebekti ama bu ay sadece 150 gram almış çok üzülüyorum bu arada sütle alakalı değil mama da veriyorum onu da içmiyor yani bir beslenme rli bir iştahsızlık durumu var elimden her gelen her şeyi yapıyorum zıplatarak yedirmeye çalışıyorum evde yürüyorum ninni söyleyerek emzirmeye çalışıyorum kucakta emzirmeye çalışıyorum ama asla 5 dakikayı geçmiyor emmesi zaten her zaman öyleydi ama galiba büyüdüğü için artık o 5 dakikalar yetmiyor mamayı da en fazla 30 cc içiyor şu an ne yapacağım bir fikir verin düzelir mi iyileşince siz de hastalık zamanlarınızda bu şekilde az kilo aldınız mı ne olur bana yardım edin çok üzülüyorum onun adına