hira0502 asrinhatasi temelinizin olması çok güzel bayada ilerlemişsiniz en fazla 2 aya bitirirsiniz. Hangi hocalarla çalışıyorsunuz
asrinhatasi hira0502 tarihte saadettin akyayla, coğrafyada da coğrafyanın kodlarından devam ediyorum. Ama 2024e girdiğim için temel var. Özellikle sadettin hoca çok hızlı anlatıyor. O yüzden temeli olmayana önermem. Matematikte eksik olduğum yerlerde metin şimşek izledim. Türkçede de berk Ekici izliyorum
Gul-42 hira0502 kpss artık yorum soruyor paragraf yorumlatıyor yanı ramazan hoca cıddden öabt gıbı anlatıyor
hira0502 asrinhatasi ay hiç bilmiyorum o hocaları ama coğrafyanın kodları kitabını görmüştüm konuları bitirdikten sonra alsam faydası olur mu acaba güzel mi
Aklimideliricem asrinhatasi Saadettin hocaya bende baktım kodlama yaptığı için de adamı 0.75e felan almak lazım ahsjsjsjsj
12i Bende tarihden dagilmadayim turkcede yapi bilgisi ses bilgisi biti düzenli paragraf çözemiyorum matamatikden de antrenmanlarla mat 1 yariladim
asrinhatasi hira0502 zaten fazla soru çozmeniz faydanıza olur. O yüzden soru bankasını alın mutlaka dediğim hocaların da.
Gul-42 hira0502 bende yenı basladım baslayan arkadaslarım hep celal hocayı onerdı ve gercekten begendım
asrinhatasi Aklimideliricem aynen çok video durdurduğum ya da geri sardığım oluyor. Ne dedi ne ara geçti oraya falan oluyor bazen 😅
BongomyaPrensi Bende Türkçeyi 1 kere bitirdim şuan 2. Sefer tekrar ediyorum ama hiç bir şey kalmamış aklımda Tarihte Kurtuluş savaşı bitti Coğrafyada son ünitedeyim Matematik biraz problemlere bakıcam 10 net yeter bana Her gün 1 paragraf çözüyorum Ama ramazanda düzen çok bozuldu asla ders başına mutlu oturamiyorum zorla resmen oda 1 saat çalışsam hemen uykum geliyor gece zırt pırt uyanmaktan oğlumu okula gönderip günün çoğunu ya uyuyarak yada yemek yaparak geçiriyorum 🙉 Gelecek haftada bayram temizliği vs diğer hafta bayram yani kafadan 3 hafta paso boş geçecek gibi 🙊🙉 Kendimi aşırı geride kalmış hissediyorum Bu arada limon kitap kırtasiye diye bi yerden fotokopi kitaplar aldım çok uygona geldi bakabilirsiniz
elmaelmaelma Ben de girmeyi istiyordum ama daha hiç başlamadım. Sadece gk gy yetişir mi acaba bu saatten sonra? Kaynak falan da yok henüz ve ilk kez giricem. Konuları en son 20 yıl önce lisede gördüm. Üniversitede bölümümün hiç alakası yoktu KPSS dersleriyle.