betamom minikpatate yok bizim cok kolay oldu bacaktan bi gane. Hiçbir etkisi olmadı. Öncekilerde de olmamıstı bizim
zencefillikurabiyeadam minikpatate yumurta beyazı fazla yememişti, ben de korktum doktora sordum. Bu zamana kadar alerji olmadı sorun olmaz dedi. Valla yaptırdık hiçbir şey olmadı şükür
chnays Hayır çok güzel geçti o anlık ağladı kucağıma aldım hemen sustu. Ateş huzursuzluk vs. de olmadı. Umarım sizdede öyle olur. Bebekler ağlamasın :)
hindilisalam Yok hiçbir sorun olmadı yumurta beyazı yedir mutlaka demişti önceki ay ben yedirdim zaten bir problem olmadı. Bizim koldan yapıldı bu arada