yacgzd Bu yaşadığımız nedir bilmiyorum 6. Ayina yeni girdi ve gece uykusuna geçerken çok zorlaniyor çok bagiriyor ağlıyor işitme kaybı var etkisi var mı bütün bebekler mi böyle anlamadım 2 haftadır gece uykusuna geçmek iskence gibi 😔
Yunusemrecik yacgzd 6. Ayda bende yaşamıştım şu an 7 ay 17 günlük hasta oldu hasta olana kadar baya iyiydi 7. Ay çok iyi gelmişti bize şu an hem diş çıkarıyor hem de grip oldu o yüzden tekrar bozuldu ama geçiyor bu dönem
yacgzd kpd uykuda mizirdandigi oluyor ama uykuya geçemiyor gelişim atağı felan mı anlamadım uzun sürdü 😑