Öncelikle herkese iyi akşamlar
Burda fikir alıp veriyoruz , destek oluyoruz birbirimize . Ben de sizlerden fikir almak , akıl almak istiyorum. Akıl akıldan üstün demişler …
Çok fena öfke kontrolüm var , başıma ağrılar giriyor. En ufak şeyi büyütüyorum .
Neden diye sorarsanız , doğduğum evden dolayı olabilir . Çok iyi hatırlarım küçüklüğümden beridir olan kavgaları. Şuan 30 yaşındayım, eşimle de severek evlendik . 5 aylık bebeğimiz var . Eşim , çok iyi bir insan … Ben, onu hak etmiyorum . Yani o , ne kadar böyle düşünmese de , ben düşünüyorum.
Onu kırmak istemiyorum, üzmek istemiyorum. Ama ben dayanamıyorum, senelerin bastırmış olduğu şeyler var sanırım . Bi türlü şu öfkemi kontrol edemiyorum . Psikiyatriye gitmek istiyorum, yalnız bu sicilime işler mi ?
Zamanında nörolojiye gitmiştim antidepresan yazmıştı , iyi de geliyordu . Hamile kalınca bebeğim için dozunu düşürerek bıraktım .
Şimdi , ailem için huzurumuz için psikiyatriye gitmek istiyorum. Sizce faydası olur mu mutlu olur muyum ? Beynim rahatlar mı
Sicilime de işlemesini istemiyorum, bebeğimi büyüttükten sonra çalışacağım . Memurluk sınavına da gireceğim… Bilgisi olanlar varsa , yazabilirse çok sevinirim. Herkese şimdiden çok teşekkür ederim ❤️
Müsait oldukça yorumlarınızı okuyacağım