iremb7 6.ayında kan tahlili alıyorlar, düşük oluyorsa genel de demiri öyle veriyorlar. Bizde öyle olmuştu. İhmal edilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum. 15 aylık demir seviyesi iyi ama biz hala kullanıyoruz. Her gün vermiyorum. Değerleri iyi olduğu için. 3 günde bir gibi veriyorum. Benim kullandığım fermix markaydı. Demir kullanırken de önemli şeyler var. Metal kaşık değil de tahta kaşık kullanımı emilimi arttırıyor bilginiz olsun