3 aylık bebeğime abisinden grip bulaştı gece öksürdü sabah özel hastaneye götürdüm sadece öksürük var mı doktor film çekmeden sadece dinliyip ciğerine inmiş dedi yatıralım bende hayır dedim bana yogun bakıma alırım 2 gün sonra durum kötü gibi konuştu eşim şehşr dışında olunca oda korktu ağlaya ağlaya yatırdım çocugumu daha sonra 3 gün kaldı öksürük baya azaldı ama hala yatırma derdinde bizi imza atıp çıkacam dedim aspire etsinler dedi makina getirdiler çocugumun burnuna agzına hortum sokup çektiler balgamı öekiylruz dediler 3 defa yaptılar 6.saat arayla imza atıp çıktım ama çocugum inliyo bogazını kaşınıyo gibi yapıyor aglayınca daha çok çığlık atıp ağlıyor öksürünce kendini yırtıyor resmen bogazda ama anlıyorum az önce tekrar götüdük ciger kötü yatacak dedi ordan başka hastaneye götürdük doktorun dediklernş söylemedim başta aspiratör yaptılar dedim baktı iyice tahriş olmuş dedi antibiyotik yazdı ve bu doktor bana antibiyotik de yazmamıştı sadece buhar yazmıştı çocugum inliyor napacagımı şaşırdım çok kötüyüm başına gelen var mı karışık yazdıysam özür dilerim iyi değilim