myavocado anonim14 İlk banyosundan itibaren başladım ben hep Hindistan cevizi yağı kullandım nemlendirici olarak
organikirmik anonim14 Bioderma önermişti doktor kullandırttığı kadarıyla onu kullandım ama banyo sevmediği için sonrası da hep krizliydi. Hala aldığım şişe duruyor 15 aylık oldu en son 1 sene önce kullandım herhalde
artikbiranneyim anonim14 doğduğundan beri mustela stelatopia kullandık sonra 15 ay civarı bioderma atoderm aldım hala onu kullanıyoruz memnunuz. Yağ önermem
myavocado anonim14 yüzüne de kullandım evet. Banyo sonrası kullanıyordum, iki ya da üç günde bir banyo yapıyordu. Herhangi bir cilt problemi yoktu, güzel nemlendiriyor Hindistan ceviz yağı.