Kızlar merhaba,
Bebeğim 19 ay 17 günlük sürekli anne çiş diyor kakasını yapmadan önce geldiğini haber veriyor bir beş dk sonra bakıyorum yapmış oluyor.
Bazen klozete yapmak istediğini belli ediyor. Sizce tuvalet eğitimine başlanılmalı mı?
Siz kaçıncı ayda başladınız ?