Ben uyanmayana kadar bir buçuk saat uyanık tutup uyutuyorum. Tek yöntem bu. Gece yaklaşık 11-2-5 süt seanslarımız var. Onlarda da içip direkt uyuyor zaten. Bunun dışında karışmıyorum.
Diyelim akşam 6da uyandı. 7buçukta uyutuyorum. 7 de uyandıysa 8buçuk. Gündüz de aynı. 4 ay 17 günlük. Ayı ilerledikçe bu bir buçuk saati ikiye çıkarıcam. Bebekten bebeğe değişiyor uyanıklık süresi. Siz gözlemleyin.