1sen1ben1debebekk Bu modeller arasında kararsız kaldım şeklinden tutun nail arta kadar.Burada beğenmediyseniz eğer bana başka modeller atabilir misiniz.Çok kararsız kaldım bu sefer:(
beybitolat 1sen1ben1debebekk nikah ve düğünümde bu modellerden kullanmıştım. Günlük için çok abartı geliyor bana. Ama illaha olacaksa 1
1sen1ben1debebekk love_momy ciddi olamazsın qşmzğqmdğqmd tırnak şekilleri farklı birinde hepsi french birinde bazıları,birinde taş var birinde charm.Renkler değişik ayrıca:/
1sen1ben1debebekk monica50 baştakinden yaptırdım hiç memnun kalmadım sonuncuyu da pek sevmedim 3. Ye eşim şey dedi ucunda pislik var gibi dedi 🤣🤣🤣Ağlicam karar veremiyorum.French yaptırmadım daha önce o yüzden istemiştim ama çok mu eski model duruyor:(
babybabyt monica50 ayy ne güzel modeller bunlar galiba sen sık sık yaptryorsun tırnak zevkine hayran kaldım başka günlük ama şık modellerin varsa ss alırım 💯🙏
MiracAlpinveUmutunAnnesi 1sen1ben1debebekk 1.yada sonuncu 😊 1.çok hoşuma gitti ama günlük kullanabilir misin orası ayrı mesele
1sen1ben1debebekk pearlmomy ayyy evett yukarıda biri de kurdelesi daha güzel demişti karar vermek çok zorrrrrr😅😅☺️
tecrubeli 1sen1ben1debebekk hala yaptıran var mı bunları ya 7-8 yıl önce yaptırıyorduk modası geçmedi mi daha çok kötü duruyor artık🤦🏼♀️
1sen1ben1debebekk tecrubeli french modelinin modasının geçeceğini düşünmüyorum ayrıca daha önce ben denemedim bu modellerden.Beğenmeyebilirsin okey ama fikir olarak örnek bir şeyler atsaydın keşke😅
[silindi] 1sen1ben1debebekk bunlari begenemedim benim en begendigim stil badem manikure inci tozu jel tirnak
1sen1ben1debebekk [silindi] evetttt badem+jel rengi ölür biterim.😅😅Bu sefer french istiyorum amaaa:( İnci tozu denemedim hiç