2 günlük bebeğim var, sürekli emmek istiyor göğsüm yara oldu ve sütümde az. Aslinda kakasini filan iyi yapıyor doyuyor bence ama fazlasını istiyor. Bizde bugün mama aldık günde bir kere kaşık ile vermeyi düşündüm. Hem bu esnada gögsüm dinlenir süt toplanır. Göğüs ucu için ne öneriyorsunuz? Lanolin krem kullanıyorum süt kaymagi suruyorum ayva cekirdeği jeli de sürüyorum. Farklı oneri var mı? Goguslerim açık dolaşiyorum hep bir şey değince aklım cikiyor :/