Önceki yazımı okursunuz ve hakim olanlara ithafen yazıyorum kizlar olaylar olaylar eşim akşam bana yanasmaya kalktı ve ben artık dayanamadm ve yüzüne vurdum aylardır biliyorm dedim artık içimde tutamiyorm dedim hiçbir şekilde kabul etmedi tüm morali bozuldu iftira atiyorsndan tut şizofreni tanısına kadar saydı bana kabul etmedi hiçbir şekilde ne dersem diyeyim üzüldüğümü söyledim gece 5 e kadar konuştuk yok hiçbir şekilde kabul etmiyor hiçbir şekilde oralı olmadı aksine bna saydı sen ne belasından bilmem neler neler akşam öyle uyuduk sabah kalktım biraz konuşmayı denedim iftira deyip duruyor ve o kadar doldm ki artık ssskk çektim dedim ki izle izlemezsen adam değilsin bende izliyorm hatta gel beraber izleyelim dedim bir kere de beni haklı çıkar özür dile dedim hiçbir şekilde oralı olmadı konuyu da kapattı ortam yumusasin diye bugün 8 Mart dedim üstüme resmen saldırdım eee onca şeyden sonra kutlamami mı bekliyorsn dedi yok dedim sen o kadar sertbests. Salaklık bende 30 yaslarindayz bende bakabilirim bunlar küçük şeyler izle ya dedim çok büyüttüm sanırım tabi o kabul etmiyor hiçbir şekilde bende umursamaz davrandım bende izledim izlenir yani nir şey olmaz dedim sonra çıktm yanından stresten tüm evi temizledim o kadar kalbim kırık ki hiç konuşmadım bir daha bir daha odasında bile durmamaya çalışıyorm bakalım belki gelir gönlümü alır sanmiyorm ama bi umut almadigi sürece benim hislerim o kadar zayifladi ki ona karşı acizligine karşı sapik gibi gözüme geliyor her ne kadar inkar etse de saldım ama kizlar ama içim kalbim paramparca eve dışarıya sigamiyorm öyle şiştim ki sigara ice içe bı hal oldum ama gitgide biraz daha sakinliyorm.. sadece kalp kırıklığı ama buna da üzülmüyorum çünkü farkettm ki haklı olduğum için ona karşı zaafım zayıflıyor ve bu çok iyi bence eskiden duramazdm şimdi önümüz de bayram babamlarw gidecem 1 haftalığına otursun izlesn kendine ben kendime dönmeye çalışıyorm onu dusunmemrk için onunla konuşmamak için onun yanında gülmemek için nile kendimi frenliyorm tamamen kapadım ona kendimi ne yapar bilmiyorum…