gg3848 Kızlar kızım 1,5 yaş olacak converse gibi böyle baharlık ayakkabı istiyorum ama tabanı rahat mı ayağı rahat eder mi acaba ya da başka marka öneriniz var mı🤗
edafra00 gg3848 merhaba ilk adım ayakkabısı olarak ne kullanmıştınız kızım 9 aylık bende bayram için ayakkabı istiyorum ama henüz bulamadım ilk adım ayakkabısı olarak veya yürümeye başladığında kullanışlı hangisi olur
Marianne gg3848 camper İspanya markası var. Ona bir bakın derim. Ailecek giyiyoruz, fiyatı biraz yüksek gelebilir ama hakediyor.
hira0502 gg3848 ben adidas almıştım taban ve burun kısmını geniş aldım rahat etsin diye. 2 sene oldu hâlâ giyiyor 1 numara büyük almışım . Bu sene tekrar alacağım yine adidas yada nike düşünüyorum
gg3848 edafra00 ben daha tam yürümüyorken vicco ilk adım ayakkabısı almıştım sonra kendi yürümeye başlayınca normal spor ayakkabı aldım🤗
edafra00 hira0502 merhaba ilk ayakkabısını ne almıştınız yürümeye başlamadı henüz ama kollarından tutup gezdirmemizi istiyor hep bende ayakkabı arayışındayım
gg3848 hira0502 kızımın şu an var nike ve adidas ama ben böyle yazın elbise şort altına baharlık yazlık bir şey olsun istedim bez tarzında🥰
organikirmik gg3848 ben de sandalet bakıyorum ama rahat olur mu bilmiyorum bi şeyler batar diyorlar. Adidastan sneaker alacağım muhtemelen benimki de 1.5 olacak
gg3848 organikirmik ben sandalet tarzı yazın igorla crocs alıp dönüşümlü giydiririm diye düşündüm şimdi baharlık bez ayakkabı tarzı bir şey olsun istedim converse vans gibi ama rahat eder mi kararsız kaldım
Asyaveannesi04 gg3848 sandalet igor aldım, parmak arası terlik havaianas çook tatlı duruyor, ve Adidas almıştım hep
Asyaveannesi04 gg3848 evet benimkini alıştırmıştım çok rahattı bende giydiğim için hiç yara vs olmadı, rahatsız olsa asla giymezdi kızım
artikbiranneyim gg3848 rica ederimm hatta onların cırtlısı var bağcıklı duruyor ama gizli cırtları var bi araştırın cok iyi🤌🏻😁
artikbiranneyim gg3848 22 aldım ben. 21-22 arasıydı ayakları tam oluyor. Mağazadan almıştım ama isterseniz sitesine de bakın