busra5734 Bebeğim 40 günlük her gün burun aspiratörü kullanmak zararlı diyorlar ama başka türkü de alamıyorum sümükleri Siz nasıl yapıyorsunuz?
momica busra5734 gün aşırı banyo yaptırıyorum banyo günü zaten açılıyor burnu varsa uçlarda hafifçe alıyorum diğer zamanlar eğer tıkalı gibiyse kullanıyorum ben napcaz ki başka
busra5734 momica ben havadan korkuma haftada bir yaptırdım tıkandı burnu yumuşatıp aspiratörle çekince anca geliyor ve çok geliyor Aspiratör de burun fizyolojisibi bozar diye de korkuyorum ama başka da temizlenmiyor gibi
busra5734 Marianne yıkamayı siz kaç günde yapıyorsunuz haftada bir mi uygun olur bu dönem için Bir de kaç cc yeterli oluyor
mutluikizler_06 Fizyolojik serumu skiyorum, yumusatiyo. Cekmiyorum. İkisr ucer damla sadece. Onun disinda eger gorunuyorsa pecetinin ucunu inceltip onla aliyorum
busra5734 mutluikizler_06 bende görünenleri peçete ile almak istedim ama çevremdekiler yok zararlı yok peçetenin kalıntısını tozu girer diye engel oldular