Selam kızlar vajinal doğum yaptım 4 ay önce (kesi ve dikişim olmadı) lohusalıgım bittikten sonra yoğun bi şekilde yeşil renk akıntım olmaya basladı mukuslu kıvamda. Günlük ped kullandıgım zaman pedın tamamını dolduruyor bı sure kullanmayı bıraktım ama pantalonuma kadar gecıyor 3 kere de tek seferlik kanamam oldu devamı gelmedı basta regl oluyorum sandım ama sanırım enfeksıyona bağlıydı cunku bı sefer geldı kan baska gelmedı daha once basına boyle bısey gelen oldu mu? Bu üçüncü dogumum ama ılk defa boyle bısey gelıyor basıma
Bayramdan sonra doktora gıdecegım ama sızlere de danısmak ıstedım