Bebeğim bir ay dört günlük şu an, doğduğu gün sadece emzirdim ama sonra bir türlü emmedi sürekli mememde ağlıyor çığlık çığlığa ben de o günden beri biberonla besliyorum mama ve sağdığım azıcık sütle , emziği de çok tutan bir bebek değil ağzında sadece Philips aventin biberonlarını içiyor,, göğüs ucu silikon da aldım o da fayda etmedi ne yapmam lazım beni yönlendirir misiniz yani pes mi edeyim artık çabalamayayım mı ne yapayım? emzirme danışmanlığı alsam bir faydası olur mu yoksa boşuna mı gitmiş olurum her yolu deniyorum her pozisyonda deniyorum almıyor