seloloo chnays benim de onaylandı gözüküyor ama ilköğretmenimailem uygulamasında bulunamadı ödeme diyor. Nasıl olacak anlamadım
ayseacar64 chnays geçen hafta aldım Halkbank’a gidip kimlik ile doğum parasını almak istiyorum dedim verdiler
ayseacar64 chnays hayır tek seferlik olduğu için kimlikle işlem yapılıyor parayı aldıktan sonra imza atıyorsun kısa bi işlem yani
chnays mutluikizler_06 evet daha önce ben başvuru yapmıştım fakat unutmuşum. Çekmediğim için parayı geri çekmişler. Tekrar başvuru yaptım onaylandı
hilal858 chnays onaylandığını nereden bakicaz.Benimde 3.bebek başvuru yaptım ama 25 gün oldu benimde😅 belkide yatmıştır bakalım olmadı pazartesi günü bankaya gideyim
sedef_koray chnays ben 2 ay sonra başvurdum oncekı ayın paraları da yatar mı acaba ? Ikıncı çocuğun olduğu için her ay yatacak ama be geç başvurdun başvurduğum ay mı yatar sadece
chnays durugoktugg e devlete girip doğum yardımı başvuru sorgulama yazıyorum. Orada yazıyor onaylandığı
ayseacar64 elifomerannesi e devletten doğum yardımı yazınca çıkıyor orda adımlar var bilgileri dolduruyorsunuz onlar genel olarak 1 ay içinde yatırıyor ilk öğretmenim ailem fiye bir uygulama var ordan belli oluyor ödeme tarihi