ozibozi 1 buçuk aylık oğlum hem anne sütü hem de mama ile besleniyor 1 saate yakın emziriyorum sonrasında 60 ml mama veriyorum yarım saat olmadan kusuyor sizce fazla mı geliyor mamayı bırakmalı mıyım?
organikirmik ozibozi fazla geliyordur evet ama bırakıp bırakmamayı doktorunuz bilir. Kilo alımı nasıl aktif emiyor mu emdikten sonra uyuyor mu
aydinmumine ozibozi canım reflüden dolayı da kusabilir mama fazla geldiği içinde kusabilir karnına baskı yapılıyorsa da kusabilir yada mamadan kaynaklı da kusabilir bazı mamalar bazı bebişleri kusturuyor
eymenku ozibozi bir saate yakın emzirmen öncelikle yanlış bebek aktif emmiyor memede uyuyuyor uyanıyor emiyor tekrar uyuyor muhtemelen buda mide gazına sebep olur oda bağırsak gazına bunlarda kusmanın bir sebebidir bebeğin memede uyuyarak emmesinin önüne gecmen lazım tabi ki bebekler memeyi çok sever orda güven ve huzur bulur memeden ayrılmak istemez ama gazı olmamasi için aktif emzirip memeden ayırıp yine kucağında göğsünde tutmayadevam edebilrisn Bir seferde bebeğini emzirmeden sütünü sağ ve çıkan miktara bak bu sana mama konusunda yol gösterici olur 30-60 ml gibi bir sütun çıkıyorsa bebek doymuyor olabilir ama 60 dan fazla çıkıyorsa bebek doyuyordur Birde bebeklerin kusması çoğu zaman süt kesiği gibiyse normaldir yediginin fazlasını çıkarır fışkırma tarzında ise Reflü olabilir veya gazdan kaynaklıdır bebeği emzirdikten biberonla besledikten sonra kucağında dik tutup gazını çıkar mümkünse hemen yatırma ve yattığı yerin baş tarafını biraz yükselt
ciceksincicek zhrdr ya benim bebeğimde bir kaç gündür ağız kenarından sızıntı oluyor neden oluyor o kusma değil ama
ciceksincicek eymenku benim gece 125 ml her iki göğüs gündüz de kısa sağımda 60,80 ml geliyor iyi mi bebeğim 48 günlük
zhrdr ciceksincicek bebeğiniz ne kadarlık? Genelde fazlasını çıkarıyorlar yenidoğan reflüsü deniyor zararsız yani. Besledikten sonra omzunda gazını çıkar biraz dik tut, reflü yatağın varsa onda uzat ya da yatağının başını hafif yükseltebilirsin
eymenku ciceksincicek bence gayet iyi ama tabi bebeğinde hali tavrı önemli emdikten sonra huzurlu mu uyuyor mu kilo alımı iyi mi bunlarda yolundaysa hiç endişe etmeyin
ciceksincicek eymenku kilo alımı iyi fakat uykuya asla direkt dalamıyor ya bi ıkınma ,sesler ,çok zor dalıyor ya çok sıkıntılıyız bu durumda emince uyuyor yerine koyuyorum pat uyanıyor bazen sağıp veriyorum bazen memeyi istemiyor diye
eymenku ciceksincicek ıkınma olayı gazdan muhtemelen benim oğlum da yerinde uyumayı sevmezdi ilk üç ay hep kucağımda uyudu