Bebeğim 3 ay 10 günlük 2. Ayda meme reddi başladı ve ne yazıkk ki aşamadık mama vermemek için çok direndim ancak açlıktan ne uyudu ne ağlaması kesildi mecburen mamaya başladık aptamil kullandım önce çok gaz yaptı uyuyamadı gazdan sonra hippe geçtim o da kabızlık yaptı 3 günde bir oyun hamuru kıvamında ıkınıp çok ağlayarak yapıyordu bu sefer de sma mamaya geçtik geçtikten 2 gün sonra yine katı kıvamda yaptı kakasını bugün 4. Gün hala yapmadı bu sefer hiçbir ıkınması da yok 90cc mama içiyor 3-4 kez kusuyor normal mi acaba bu mama da mı kabızlık yapıyor ve alt gazı çok kötü kokuyor artık çözemedim doğru mamayı bulmak çok zor gerçekten yaşayan var mı hanımlar yardımcı olur musunuzz