eses123 Benimkide sallamazsam ağlıyordu. Daha sizi anlayacak yaşta değil. Kandırarak, oyuna çevirerek, yanınıza yatırırsınız çok uykuluyken, belki öyle alışır
Benimki 3 yaşında kreşe başladı orda alıştı. Sonrasında evde de yanına uzanıp kitap okudum, masal anlattım, telefondan masal açtım derken alıştı. Ama 3.5 yaşında bazen direndiğinde hala alıyorum ayağıma 😅