gokcekizim_ bence derdi olan bebek uyanır . Önce derdini bunun, alerji , gaz , diş , açlık , gündüz uyku azlığı, çözümü bulunca gece daha rahat geçer . Kızım 3 yaşına yaklaştı bende ilk zamanlar ay atak ay sendrom diye kendimi yedim . Yok ama bütün derdi alerji imiş alerji gaz yapmış bebeğim aylarca derdini çekti çözümü bulduk uyanmadı. Bebeğinizi kontrol edin dişleri sürüyor olabilir . Onu rahatlatın emiyorsa her uyandığında emzirmeyin. Mama alıyorsa her uyandığında beslemeyin çünkü artık ywni doğan değiller ve her beslenme sonraki güne alışkanlık olarak geri geliyor. Bırakın sarılın beslenmek için direnir ağlar ikna olunca geri yatar . Yatakta yanlız bırakın demiyorum ama yenidoğan gibi beslenmeye de ihtiyacı yok bence kızımda yaptığım ve aldığım dersler bunlar 😅😅birde bebeklerin biyolojik saati var malesef. Kızım da kaçta yatarsa yatsın 6 da uyanır. Geç yatsa da fark etmiyor. En iyisi akşam erken yatırıp sabah yerine gece bana vakit kalması . Tavsiye ederim insana çok iyi geliyor. Mücadele etmek yerine kabul edip ayak uydurmak insanın hayatını kolaylaştırıyor .🌸