DurununAnnesi İnanın benimde çok bilgim Yok. Sorduğumda bana sadece bu şekilde söylendi. Bu bölgede yaşamadığım için anlamam böyle şeylerden. İncik olmuş o yüzden huysuz ve emmiyormuş dedi. Kulunçlarıyla alakalı bişey sanırım. Bebek 4 aylık kundak yapmışlardı düzelmesi için bide krem sürüyordu.