kahvecihanim Kızlar bebeğim de zaten gelişim geriliği vardı kan akımı da yavaslayinca yatış verdiler di zaten 37 alcaz diye konuşmuştuk 36+2 acaba doğum dan sonramı yolar beni hiç başına gelen varmi