Meltem2611 bebeğim 10,5 aylıkken oldu. Sakinleştirici verip yarı uyur halde götürdüler, 20 dk sonra filan da ayılmış şekilde getirdiler. Sonra uyudu biraz kucağımda, sabah 10 gibiydi ameliyat, öğleden sonra hiç ameliyat olmamış gibiydi. Çok şükür hiç sorun olmadı. Geçmiş olsun.