Feldspar1 Ostim tarafında arı psikoloji merkezi var giden oldu mu hiç? Biz görüşmeye gittik ama bana pek profesyonel gibi gelmedi. Hatta Ahmet isimli müdürleri sanki sanayide oto tamirciymiş de orda işe başlamış gibi duruyor. Gidip de memnun kalan oldu mu?
organikirmik Feldspar1 merak edip baktım psikolojik danışmanmış. Psikolojik danışmanların terapi merkezi açıp terapi verme yetkileri var mı bilmiyorum (alanım psikoloji normalde) olsa dahi önceliğim klinik psikologlar olurdu.
Feldspar1 organikirmik aa öyle mi hiç bakmamıştım. Ama çalıştırdığı kişiler hep psikolog sanırım. Ben kendisine gitmiyorum. Teşekkür ederim fark ettirdiğiniz için. Ankarada önerdiğiniz bir psikolog var mı özellikle çocuklarla çalışan