hasananesi yoyom Bende bestlak yeni doğum yaptığım zaman kullanmıştım ama bir fark göremedim . Sizde solgarda bayağı fark oldu mu?
aydint Solgar kullanmıştım günlük 6 tablet sütümün gelmedi ve artması noktasında faydasını gördüm,ekstra hoşaf vs de yedim
aydint gzd_nhr elma hoşafı,incirli kuru dut hoşafı tanelerini dâhi yedim, yulaf,bulgur pilavı,kuruyemiş
yoyom hasananesi evet oldu. İlk önce bestlakla başladım. Etkisini göremeyince o dönem bestlak ve solgara birlikte devam etmiştim. Süt miktarım 2 katına çıkmıştı. Bebeğim kuvözdeydi sağıp götürüyordum. Net olarak ordan biliyorum.Şuan sadece solgarla devam ediyorum.