İdrar yolu enfeksiyonu olmuştu antibiyotik kullanıyoruz bugün sabah boyun ağrısı ile uyandı ilk kulak sandık ama boynu şiş şuan Ağrı yok ama şişlik var böyle içerden elinle bakınca belli oluyor yanağına felanda vurmuş sanki şişlik neden olabilir bu durum şuan hareket ederken kısıtlı hareket ediyor tutuluruz ya öyle