Kartanesi26_ hiç zorlamayın takılmayın taksanız da yemiyor değil mi kendi mentalimi böyle topladım ahaha bazen hiç yemiyor bazen yiyor onların da sancıları dişleri günleri aynı değil. Ben 3 öğün sunuyorum mutlaka yapıyorum yese de yemese de gerisi kendi keyfi ahaha. Demir eksikliği de iştah kapatırmış bu arada demiri verirken emzirmeyle arasına da süre koyun süt ürünleri ile vs. Ne yapalım hepsi bir şekilde büyüyecek