Akşamdan tüm evi toplarım yatarım mutlaka, sabah derli toplu olur. Hergün süpürge tutar paspas yaparım, çocuklar uyanıkken yapıyorum işlerimi büyük kızım 3 yaşında küçük 2,5 aylık. Biri ortada dolaşıyor yada işlere dahil oluyor, diğeri anakucağında beni izliyor. Eşim zaten öğlene kadar evde göz kulak oluyor genelde. O yokken de bir tek akşam yemeği yapması kalıyor onuda şipşak hallediyorum onlar uyanıkken yine. Onlarla birlikte uyuyorum yada uzanıp telefonda takılıyorum. Böylece akşam ediyoruz.