pembekelebe Kızlar emziriken aşırı canım acıyor bugün 19 günlüğüz hala alışmadı lansinoh ve tahin yağı sürüyorm ama fayda göremedm var mı öneriniz çok kötü durumdayım😣
edaeren00 pembekelebe canım yeni anne olduğun için normaldir bende başta resmen yara olmuştu eczanede bi tane göğüs ucu kremi almıştım biraz rahatlatıyordu ama dediğim gibi yeni olduğu için göğüs zamanla alışır ve toparlar artık acı hissetmezsiniz bide bebek memeyi tam kavrasın ucunu tutarsa ağrır
octaviablakee Bebeğiniz hayırlı olsun öncelikle size de geçmiş olsun 🤍 gümüş kapak bana çok iyi gelmişti bir de sarı kantaron yağı
zeynep34340 Bende lansinoh krem ve gümüş kapak kullandım çok işe yaramadı. Ayva çekirdeğini bir gece önceden ıslat ertesi gün jel kıvamına gelince sur. İki üç güne gecti benim