Arkadaşlar mrb. Öncelikle kadınlar gününüz kutlu olsun. Benim kızım 9 ay 8 günlük. Asla emeklemiyor sadece oyuncakla etrafında sürünerek dönüyo ve asla emekleme çabası yok. Nette çok görüyorum bu ayda bazı bebekler tutunup kalkıyor bile benim kızda o da yok. Endişelenmeli miyim? Sizin bebisler ne zaman emekledi tutunup kalktı vs. ?