merve2332 yürüteç kulanmadım yinede parmak ucu basıyordu doktora sordum ayağı bazen de olsa tam basıyor mu dedi evet dedim oda dedi ki bebekler bir yerlere ulaşmaya çakıştıklatı zaman parmak ucu basar demişti 7 aylıkken emekledi 8 de kalkmaya başladı parmak ucu gidiyordu şimdi 10 aylık eser kalmadı vucutlarının yükünü bacaklara vermeyi öğrendikledi zaman bırakır dedi ama yürütece bindirmeyin dedi