9ay 24günlük.
Henüz emeklemiyor (çok kafama takıyorum) sürekli ayağa kalkmak istiyor kenarlardan tutunarak yürüyor çok kızıyor sinirli aşırı mızmız sürekli ağlıyor sürekli kucak istiyor.
Meme+ek gıda gidiyoruz bizde.
Kabızlık yaşıyoruz
Bay bay alkış yapıyor
Meme,mama,baba diyor
Günde 2 ya da 3 uyku yapıyor geceleri çok sık uyanıyor.
4dişimiz var
Anası peşinde koşturmaktan çok kilo verdi falan falan 😭😦