Bizimde 3 buçuk aylıkken falan başlamıştı atak dönemi . 5 aya kadar devam etmişti yanlışım yoksa. Philips avent biberon kullanıyoruz normalde , ek olarak lansinoh almıştım o dönem . Bı ondan bı ondan icirmeye çalışıyordum . Hep uykuya geçmeye başladığı anı kollardim o zaman kabul ederdi biberonu . Ayaktayken bir bacağımı koltuğa koyar , oğlumu da o dizime tek kolumla kavrayarak yatırır sağa sola sallanarak bı yandan da yaylanarak icirirdim hem uyur hem içerdi 😅 o kadar zor ki çok iyi anlıyorum endisenizi
Ama geçiyor atak dönemi bitince . Şuan 11 aylık olmak üzere red falan kalmadı şükür .
Bu arada naçizane , benim bebeğimin de reflusu var sanıyorduk . O sıralar sma mama kullanıyorduk . Bebeğim aylarca kustu . Sma dan Aptamile geçtim 6. Ayında direk o fışkırarak kusmalar kesildi . Aptamilin bazı serilerinde sıkıntı çıktı biliyorsunuz . Bir kutu ondan denk geldi muhtemelen o kutuyu içerken hep kustu . Sonra başka kutu eczaneden alınca düzeldi . Yani mama kaynaklı da olabilir kusmalar