gzd_nhr kilo alımı iyiyse doktor kontrolünde direkt bıraktırıyorlar mamayı, kilosuna bağlı yani sık sık emzirin süt artsın 1 mama 1 meme şeklinde devam edin, biz ilk hafta öyle yapmıştık yeterli kilo alımı olunca doktor mamayı keselim demişti. Yani önceliğiniz bu olsun mama ya da meme bebiş sağlıklı kilo alsın☺️