gizememre Günaydın hanımlar çocuklarınızın bu gün ki menüleri neler ? Plan yapar mısınız yoksa anlık mı karar verirsiniz ? Benim ki duruma göre değişir ama bu gün kafamda bir plan yaptım mesela fikir olsun birbirimize benim kızım 18 aylık sabah kahvaltısın da menemen ve kahvaltılıklar dan yiyecek öğlene kesme erişteli çorba akşama da tavuk şiş yapacağım ondan yiyecek ara öğünlerinde meyve ve yoğurt var , sizin menüleriniz neler ?
organikirmik gizememre ben öneri almaya geldim ndmffm bezelye var aklımda köfteli akşam, öğlen nohut belki
Pamukhanim_ gizememre genelde biz ne yersek onu yer Kahvaltı da genelde omlet çeşit sevmiyor ve sade yumurta yiyor. Öğlen akşamdan kalan yemeği yiyor genelde bugün bugün tarhana çorbası içecek Akşam da pide- salata- yiyecek Ara öğün olarak genelde kefir ve kuru yemiş yer 🌸
Deletedmom2987 gizememre özel menü hazırlamayı bırakalı çok oldu biz ne yiyorsak onu yiyor (3 yaş 😄) sabah 2 çeşit peynir patates kızartması su böreği yedi hoşaf içti, öğlende pek yemek istemiyor artık ama akşam annemlerde iftardaydık haşlama suyu içiririm muhtemelen. Küçük içinde tadımlara başladım havuç tadacağız bugün 🥲
Hemdem__ gizememre 21 aylık oğlum; Kahvaltıda patatesli kaşarlı omlet,peynir,salatalık domates yedi. Ara öğün kefir ve ev yapımı kek Öğlen tarhana çorbası ve yoğurt Ara öğün meyve Akşam daha karar vermedim biz ne yersek onu yer
forumgurmesi Ben genelde plan yaparım bir gün önceden, plan olunca içim de kafam da rahat oluyor. Bu sabah kaşarlı sucuklu omlet, badem kreması,zeytin ve peynir yedi. Öğlen kuruyemiş,ballı muz,yoğurt yediririm. Akşam da ızgara köfte ve mantı çorbası var.🧚♀️
Gamze_cnky1 gizememre Sabah biraz lor peynirli börek, biraz tarhana çorbası yedi. öğlen; domates soslu şehriye pilavı, ayran. Akşama da bol kaşarlı tost. Ara öğünlerde de meyve , ev keki vs olabilir. Yarın için de tavuk köfte düşünüyorum. 🫐🌸
sancarmom 17 aylık, sabah irmikli labneli yumurta yedi, öğlen sebze çorbası icecek, ara öğün meyve cevız kabak cekırdegı, aksamada ıspanak yapabilirim sadece ona genelde planlıyımdır haftasonu diye salınıyoor
Lumisare genelde kahvaltı yapmayı sevmiyor ama bugün portakallı pankek peynir ve salatalık yedi öğlen patatesli börek akşam mantı çorba ve salata ara öğünlerde meyve ve meyveli yoğurt
guzelanne564 Kahvaltı: hiçbir şey Ara öğün: 2 kurabiye Öğlen: yayla çorbası Akşam: çorba kayseri yağlaması ve ayran
dorukdemir3 Ay maşallah ne güzel yiyolar 29 aylık oğlum hiçbişi yemiyor iştah açıcı stupid verdi Dr O şişe bitti ama bişi değişmedi sabah bi kaç dilim patates zorla yer öğlen 3 yemek kaşığı bulgur pilavı yer akşam gene zorla 3 yemek kasıgı çorba içer bu kadar asla yumurta yemez köfte yparm yemez hiçbişi yemez
UrbanMom gizememre 1 yaşından sonra mamayı kestim ben ne yersem ondan verdim valla 😂 tabi o gün sağlıksız seyler varsa farklı hazırlıyorum.
KendiEvimdeDeplasmandayim Sabah menemen yaptım yemedi. Öğlen mercimek çorbası yoğurt yedi. Akşam da biber dolması yaptım ilk defa yiyecek bilmiyorum yer mi 🤷♀️ ilk ara öğünü atladık birazdan kefir vereceğim
mabeldefne gizememre 8 aylık sabah bebek kuymak tam buğday ekmeği öğlen patates brokoli köftesi ara öğün yulaf lapası, muz, bebek bisküvisi ceviz karışımı, akşam yemeği bal kabağı çorbası