Benim çocuklarımın arası 17 ay dışarı çıkarken kızım elime bıraktığı için bundan almıştım, Belli bir zaman sonra sırf bunu takmamak için, Tamam bırakıp koşmayacağım diyordu. Aynı şekilde oğlum da hareketlenip koşmaya başlayınca ona kullandığım o da aynı ablası gibi takma elini bırakıp koşmayacağım dedi. Tabii güvenli alanlarda koşmalarına izin vermek de gerekiyor, koşma enerjilerin oradan atsınlar, mesela parka gidince istediğin kadar koşabilirsin de ama arabaların geçtiği yollarda tehlikeli gibi sürekli de anlatın.
