Kızlar bebeğim şuan 9, 5 aylık . çabuk tıkandığı için 1+ yani 3 delikli olan biberon ucunu kullanıyordum Avent ama artık bitirememeye başladı istemiyor itiyor zorlanıyor sanırım o yüzden 5 delikli mi 6 delikli mi alsam emin olamadım yardımcı olabilir misiniz hangisini tavsiye edersiniz ? Az mama içer oldu çünkü