Arkadaşlar 5 Şubat’ta doğum yaptım sezeryan dikişlerim kapandı herhangi bir açılma akinti falan yok o bölgede ama hemen dikişin üst kısmında elimle dokununca şişlik var sertlik yani diğer tarafta da var ama sağ taraf daha fazla bir de dışarıdan bakınca hafif pembelik var o bölgede neyden olur ya